ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هدف جشنواره رسانه‌ای ابوذر حل مشکلات است

  • کد خبر: ۱۱۹۶۲۸
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
هدف جشنواره رسانه‌ای ابوذر حل مشکلات است
مسئول بسیج رسانه استان خراسان رضوی گفت: در جشنواره رسانه‌ای ابوذر آمده‌ایم کار جبهه‌ای و روایت ضعف‌ها، چالش‌ها، امید‌ها و رویش‌ها را با هدف حل مشکلات انجام دهیم.

بی‌باک | شهرآرانیوز، مهدی شاد صبح امروز در نشست خبری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی گفت: همه تلاشمان این است جشنواره ششم درگیر کلیشه‌ها و تعارف‌ها نباشد. این جشنواره برای جلب رضایت افراد نیست.

وی تصریح کرد: این جشنواره بستری ایجاد میکند که یک حرکت با هدف بیان مسئله و حل مسئله داشته باشد. معتقدیم صاحبان قلم و اهالی رسانه فرهیختگان جامعه هستند. همچنین شناسایی مسئله، کشف مسئله، پرداختن به مسئله و ارائه مدل برای حل آن مهمترین دغدغه ما است.

شاد خاطر نشان کرد: این جشنواره همچنین تلاش کرده در مسائل استان و مشهد چند شاخص اساسی را محور کار خودش قرار دهد. مسئله هویت خراسان و مشهد برای ما اهمیت ویژ‌های دارد.

به گفته وی، مشهد صرفا یک شهر راهبردی نیست بلکه میزبان جریان زیارت و فرهنگ رضوی است.

شاد با بیان اینکه مشهد میزبان اصلی هویت دینی و شیعی و گفتمان اصلی ما است، ادامه داد: در حوزه نارضایتی‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از ابتدای سال ۱۴۰۱ مدام درگیر چالش‌ها بودیم. خطه خراسان و مشهد راهبردی و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه فعالان رسانه‌ای اصیل و با شناسنامه باید مشکلات را بیان کنند و آن مشکلات حل شود تاکید کرد: شما رسان‌های های اصیل پرچمدار این جریان هستید و نباید اجازه دهید بیشناسنامه‌ها جریان سازی کنند.

مسئول بسیج رسانه استان خراسان رضوی تصریح کرد: خطاب من به کلیه مسئولان استان است و آن اینکه صدای خبرنگار را برای بیان روایت نباید خفه کرد. روایت باید صریح و آشکار باشد و باید برای حل آن سریع عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه مشهد امروز به شهر پشتوانه سازی انقلاب اسلامی در حوزه زن و خانواده شده است، افزود: در ششمین جشنواره ابوذر نیز توجه ویژ‌های به مسئله زن و خانواده شده است.

به گفته شاد، در جشنواره ششم تغییراتی در فرم و اجرا و داوری نیز ایجاد شده است. همچنین بخش‌های جدید نیز به جشنواره اضافه شده است و توجه ویژه‌ای نیز به رسانه‌های بومی شهرستان‌ها داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->